De voorzitter van de Raad van bestuur van vzw Duimelotje is de eindverantwoordelijke voor het te voeren beleid van de kribbe. Zij wordt bijgestaan door de penningmeester en de secretaris. De twee verantwoordelijken verzorgen de dagelijkse leiding. Zij zorgen voor de kwaliteit van de dagelijkse werking in teamverband, leggen de eerste contacten met de ouders en onderhouden deze. Zij vertegenwoordigen het kinderdagverblijf naar de buitenwereld toe. Het begeleidende team komt uit een gevarieerde opleidingsachtergrond: kleuterleidsters, opvoedsters, kinderverzorgsters, … Zij hebben allen een rijke werkervaring en worden op zeer regelmatige basis bijgeschoold over de recentste ontwikkelingen binnen kinderopvang. Het logistieke team staat er voor in dat wij voldoen aan alle hygiënevereisten en zij zorgen dagelijks voor gevarieerde en vers bereide voeding op maat van elk kind.
ADMINISTRATIE
Anja Pediatrisch verpleegkundige Verantwoordelijke In dienst: 01/01/1997 |
Kim Maatschappelijk assistente Verantwoordelijke In dienst: 21/08/2019 |
LOGISTIEK
Hans Logistiek medewerker keuken en onderhoud In dienst: 01/07/2007 |
Ienas Logistiek medewerker onderhoud In dienst: 02/09/2024 |
BEGELEIDING
Villa Vrolijk
Patricia In dienst: 01/01/1997 |
Liesbeth In dienst: 15/08/2005 |
Villa Dikke Duim
Miet In dienst: 06/01/2003 |
|
Nele In dienst: 05/09/2022 |
|
Ilse In dienst: 04/03/2024 |
Villa 123
Karine In dienst: 01/01/1997 |
Laura in dienst: 02/05/2024 |
Vlinders
Hannelore in dienst 02/09/2024 |
|
Elke jobstudent |
|